News:

Estado de Pajares: 28 diciembre
Ultimas heladas: Gijón y Pola de Siero
Nieve en Diciembre:  Pajares y San Isidro

Main Menu

XERRA DE PALANCAS (CUIDEIRU-VALDES)

Started by xicu, 14 de June de 2007, 22:03:31

Previous topic - Next topic

xicu

La Xerra de Las Palancas fai llinde ente los conceyos de Cuideiru y Valdés,d'este a oeste paralela a la costa.Nel llau valdesano'l valle d'Arcayana,el ríu Sequeiro,escurre pol valle fasta la so desembocadura na playa de San Pedro.Pa columbrar el Paradiel.la o Palancas.La pingadura de güei foi de les que faen dómina,aun asina pudimos oportar fasta la cume.Colamos dende la ermita san Roque enrriba de Valouta(Cuideiru),una colada afayaiza pa una mañán o tarde y les vistes una gociada la pena foi que namás pudimos esfrurales un momentín pues los dioses la ñatura nun dexaron que les fermoses curiaes a la marima ocidental pudieremos gociales.
valle d'Arcayana[

Valle´l Riu Cabu

braña vaqueira pixueta de Rimiel.la

xerra de Palancas dende'l Paradiel.la o Picu palancas

variante del camín de la Costa de Santiago,que los peregrinos garraban pa burllar el camín que diba por Valouta mas xabaz  y que pela cimera atopa'l Paradiel.la,pero na so base,débola a la manzorga camín de L.luarca.

jousantu

Las sierras costeras tienen sin duda un encanto especial y en pocos sitios se puede gozar de tantas y tan guapas como aqui en Asturias.
Muy interesante la ruta xicu, u una pena que no tuvieras un dia de buena visibilidad porque las fotos reflejan que la vista tanto hacia el interior como hacia la costa deben ser muy chulas desde arriba.
Gracias por las fotos!
Un slaudo!  ;)
No soy un héroe...para eso hay que nacer. Yo nací para ser viento y los caminos recorrer...

La Corredoria-Oviedo (170m)

Santos

Bonito reportaje Xicu. Lastima que la visiblidad no sea tan buena. Una zona totalmente desconocida para mí, pero por lo que nos estas mostrando tiene una gran belleza y un gran atractivo. Habrá que plantearse la posibilidad de hacer alguna ruta por ahí.
Un saludo.
"Encontrarás más cosas en los montes que en los libros: las piedras y los árboles te enseñarán lo que no podrás oir a maestro alguno"  (San Bernardo)

Dobra

Otra zona que no conozco, con estas fotos me doy cuenta de que aún me queda mucha Asturias por conocer.

Un saludo