soi nuevu.Información de la Mota Cetín

Started by xicu, 29 de May de 2007, 21:50:25

Previous topic - Next topic

xicu

Jola a toos/es,acabo de tornar a la nuesa tierrina dempues de abondos años pela capital del Imperiu,(soi un cachu de esa leyenda urbana,la mocedá emigrante) y gracies a los dioses toi otra vegada equí,y torné a andiar peles nueses montañes, ya llevo un añu,colando con un collaciu y tamos gayasperos de caleyar xuntos,y xubir a les cumes asturianes,(y les que se den).Esti Xueves vamos colar a la Mota Cetín,y tenemos atantao aramangar dende santianes de Tornín a la Xerra de faces y pela cimera aportar a la Mota Cetín pa dempues baxar a Vaga de Sebarga y tornar a santianes pol Camín de la Peina.Daquién por ehí puede sofitanos dalgún datu o información de la zuna,asina dir meyor atalantaos.Un saludo collacios.

karlos

Tan solo puedo darte la bienvenida, por que no tengo ni idea de donde esta eso que dices, lo siento.

Esperamos tu participacion
  Desde Avilés centro. Al nivel del mar, entre 5 y 10m aprox. Estación Oregon BAR122HGN, pluviometro manual con capacidad para 35l y anemometro Skywatch Meteos con sensor de temperatura y wind chill.

Dobra

¡¡Bienvenido al foro!! aunque tampoco puedo ayudarte mucho solo conozco la subida desde Mohandi.

Un saludo

jousantu

Yo tampoco conozco esa zona en concreto pero tambien me sumo a darte la bienvenida al foro xicu!  ;)
No soy un héroe...para eso hay que nacer. Yo nací para ser viento y los caminos recorrer...

La Corredoria-Oviedo (170m)

xicu

Gracies por respondeme,mañan colamos per dayuri,y ya vos cuntaré como nos foi,solu esperu que el 65% de que nos llueva nos toque el 35% y podamos gociar d'una xornada prestosa.

jousantu

Me encanta ver a gente que domina el bable  :D ! Ya quisiera yo! Tenemos en este foro a verdaderos asturparlantes!  :banana:
No soy un héroe...para eso hay que nacer. Yo nací para ser viento y los caminos recorrer...

La Corredoria-Oviedo (170m)

xicu

La caleyada que ficimos tuvu rixu,colamos dende santianes de Tornín y arremangamos pol valle qu'esguila y topamos con La LLomba,unos mayaos  cerque del Collau d'Andrín,dende ellí siguimos arremangando fasta'l Picu Faces o Caxigos,una subida con puxu,ya elli pela cimera al Cantu Dobros,,Collada de Trebandi,L'hombru,Picu Cormelòn,Collau CormelónPeña los Corezos,Collau d'Obrandi,Collau Berroña y esguilar a la Mota Cetín,pa baxar dende Collau berroña`pol valle Veruga a la vega de Sebarga,de torna al coche con taxi a Tornín,cuasi 11 hores d'andiar per seros de vaques y senduques,ni un mal camín,una frayada pales piernes,la ruta foio una goziada,os la recomiendo,peru aforrar rixu y agua,solu una fonte nel Collau Berroña,nun hay nin hitos,nin marques,y pa xubir a la Mota mui mal,de millagru dimos con unos ¿hitos? asina que lo meyor foi aforrar p'arriba.esi ye vos puedu dicir que ye de les zunes mas xabaces d'Asturies.Una maraviella.si quereis pescanciar per elli y nun lu teneis mui afayaizu unviasmi en @ y vos cunto.

xicu

Valle de La Cubila,abaxu el pueblu de Tornín a la oriella'l Sella, de onde colamos,enfrente Entrepeñes,tras tal Pueblu de Següencu,

center]URL=http://imageshack.us][/URL]

El Pierzu y Ponga ente las ñubes,a la esquierda la Xerra d'Amieva deldel Collau veneña

Cangues d'Onís,Collau Andrín,a la drecha el Monfrechu,y tras la Xerra de Triongu,cola Corona´'l Castiellu,dende'l mesmu collau

El valle'l Dobra,dende la mecedura col Sella,en primer planu el pueblu de Vis,al fonderu el Cornión,y a la madrecha La peña Corona

La Mota de Cetín pela so fastera norde,nel conceyu Parres,y el fayeu de Cetín, a la so esquierda la collada Berroña

[/center]

Santos

Enhorabuena Xicu, muy bonito reportaje y preciosas fotos.
La verdad que por lo que se puede ver en las fotos  da la impresión de ser un paisaje bastante (por decirlo de alguna manera) inhóspito y remoto, pues no se aprecian caminos ni senderos. Y el hayedo de Cetín ¡impresionante!.
Un saludo.
"Encontrarás más cosas en los montes que en los libros: las piedras y los árboles te enseñarán lo que no podrás oir a maestro alguno"  (San Bernardo)