News:

Estado de Pajares: 28 diciembre
Ultimas heladas: Gijón y Pola de Siero
Nieve en Diciembre:  Pajares y San Isidro

Main Menu

Pena Salon. Ponga

Started by xicu, 15 de October de 2007, 23:30:51

Previous topic - Next topic

xicu

Esta vegada tornamos pal oriente d'Asturies,vamos facer un circuito y arrenmangar Pena Salon,una modesta cume pongueta nel cordal del Collau Zorro y nosotros vamos xubila pela perafamada Senda'l Carteru, a Biamón ,Collau la Ilesia,camín El LLaciu ,Cª Boya La Capiella,Cº Baxeñu,Viboli,Sienda Vibolines, Tuba,CºLa Ilesia, Caviella,camín de La Velganza,Ponte Vidiosa, una ruta permelguera y que tien nel pasu de Sienda Vibolines el cachu mas prestosu y alloriante,un camín tayau na pare de la pena vibolines que caye de sopitu a la Foz de Los Andamios,un seru inimaxinable que pueda tar elli,peru ta,eso si non aptos pa los que tean vértigu pues ye cuasi dafechu aera,paez en cachos que tas esnalando,una maraviella,ensin cuntar que los pueblos bien estremaos que tien esta fastera de Los Beyos,encolingaos ,onde fasta los muertos tan escaecios,solu Viboli cola carretera aguanta,otros como Caviella esmolecios pol tiempo y l'alcordanza.Tar elli ye entrugate como esta xente pudo vivir equí con esti aislamiento, cuando nun taba la carretera y toos los caminos diben a Viesgu pa llueu dir a Beleñu,ye comu tirar p'atrás nel tiempo. Vos recomiendo dir por Los Beyos,un cachín de la nuesa Asturias únicu

Pa entamar el primer cachu la sienda'l Carteru,una bon arremangada asina pa entamar y frayar les piernes,y entrégate ¿comu pudu esi o esos homes dar con esti camín per estes paredes,esos si que yeren montañeros,la única comunicación con restu'l mundu per estes masteres

Sienda'l Carteru  con Los Beyos embaxu,menudes piernes tuvieren que tener estos mozos

Camín de Biamón la sienda cola'l llau del Beyu de Biamón

Biamon.onde hai un vecín que solu vive dende mayu a ochobre,los frios pasalos en Xixón,Aquí vivió un paisanu que tuvu 15 fios,Franco regalo-y una casa nel pueblu.que agora ta'n ruines.

Biamon  ta cicau nuna fastera de Pena Salon

Horros beyuscos,son la tipoloxia d'horru mas vieya.ya por desgracia van quedando pocos,al pasu col escaecimientu y despobalmientu de los pueblos

Biamón camín de casielles,dende el pueblu ya la sienda torna a una bona pista

Pena salon dende'l Cº la ilesia,dende equí colamos de la pista y vamos coyer un sero que mas enrriba xune al camín d'El LLacio,camín viejo que los Xenia a viego y Beleño

Los Beyos,detrás Sah.ambre

Viboli dende la cume de Pena salón.enrriba  Pena subes

Seronda'n Pena Salón,al fondo Amieva y la so xerra

Viego dende la cume

el Picu Carriá

Sienda La Guariza,el camín que xune los pueblos de los Beyos con Viegu

Pena salón (1244 m),dende esti llau paez inaccesible

bon furacu na pena Vibolines

Pena Vibolines (1225 m)

Horru beyuscu'n Viboli

Viboli

Foz de Los Andamios
,,pela esquierda pente esa paré va la sienda Vibolines,anque nun lu creíais

Foz de Los Andamios dende la sienda

Subiendo pela sienda

Viboli dende la sienda

pena Subes dende la sienda

Mayau de Tuba y Pena salón

Ilesia de Casielles

Pueblu abandonau de Caviella,dende onde baxamos  per ehí cola la sienda de La Velganza,y vos puedu decir que baxar per ella fasta la carretera ye toa una velganza,asina que subir per ella nin atalantalu.

En fin, una melguera excursión,y lo meyor esi pasu de la Sienda Vibolines,recomendable darreu.

jousantu

Muy buenas fotos xicu! Que ruta tan prestosa! ¿Que dia fuiste? Por que si fuiste el viernes estaba yo por allí, relativamente "cerca", ya que estuve en Vegabaño, y pasé por los Beyos camino de Sajambre.... ::)
Lo dicho, una ruta muy prestosa y con unas vistas de toda esa zona muy guapas.
Gracias!  ;)
No soy un héroe...para eso hay que nacer. Yo nací para ser viento y los caminos recorrer...

La Corredoria-Oviedo (170m)

xicu

Tuvimos el 10 d'esti mes,amás alcontramonos con los de Teletini,que averaronse a Biamon a facer un reportaxe del pueblu,lu que nun me dixeron ye cuando van a emitilu pue salimos el collaciu y yo nel nuna pequeña entrevista que nos ficieron.

Santos

Realmente preciosa la ruta Xicu, una de las que más me han gustado, pues la hice en noviembre del año pasado, y me encanto. Hice prácticamente el mismo itinerario que tu, lo único que yo desde Viboli no pasé por la Senda Vibolines, sino que directamente baje por la carretera a salir a la Foz de Cándadno y la Foz de los Andamios, y Puente Huera.
Tenía intención, con el tiempo, de publicar la ruta que yo había hecho, pero te has adelantado.
Espero que realizando esta ruta hayas disfrutado tanto como yo disfruté.
Saludos.
"Encontrarás más cosas en los montes que en los libros: las piedras y los árboles te enseñarán lo que no podrás oir a maestro alguno"  (San Bernardo)

xicu

Si Santos esfruté comu nunca,y como vos dicia,lo mas pretosu de tou foi la Sienda Vibolines,namás pasala el collaciu y yo entramos comu nun estau de gayolera inmensa,agora que tamos ya preparando otra pala selmana que vien,alcordamonos de ella,y la medrana que pasamos en cachinos,sobre tou onde nos metíamos,en metá esa paré y que paecía que nun había salida,yo puedo dicite que ye la mas nos prestó.Rocomiendola en forma,merez la pena