Autor Tema: RUTA DE DON QUIJOTE. Una escursión pela Mancha Conquense  (Leído 4452 veces)

Desconectado xicu

• Depresión tropical
RUTA DE DON QUIJOTE. Una escursión pela Mancha Conquense
« en: 05 de Abril de 2010, 14:15:51 »
Vios pongo el 1ª d'una serie de salidines que fice dende'l peublu la muyer,esta selmana santa,en btt,y que para mi ye una llugar unicu y maravielloso,onde cada vez que voi,encantame dir pela pistas corriendo,o como esta vez en bici,y que los horizontes abiertos,maraviellanme.Un llugar que a pesar de los ambute años que llevo yendo anxamás dexa de sorprendeme. Amás n'un añu como esti con tanta agua,qu'el camu enllnase de vida.

Vos recomiendo en forma que si podeis dir a La Mancha,pues de seguru que vos sorprenderá.  Vos dexo l'enllace

http://andariegucastrillonense.blogspot.com/2010/04/por-la-ruta-de-don-quixote-san-clemente.html

Y les semeyes de vezu

Foro de AsturMet

RUTA DE DON QUIJOTE. Una escursión pela Mancha Conquense
« en: 05 de Abril de 2010, 14:15:51 »

Desconectado Eva, Enol y Jose

• Huracán cat. 1
Re: RUTA DE DON QUIJOTE. Una escursión pela Mancha Conquense
« Respuesta #1 en: 12 de Abril de 2010, 09:31:25 »
Muy guapo el reportaje. Expléndidas vistas las que nos ofreces y dá gusto ver la cantidad de agua que hay por ahí. Esperamos la 2ª parte. Gracias Xicu.

Desconectado arkanoid

• Anticiclón
  • *
    • Turismo Puebla de Almenara
« Respuesta #2 en: 12 de Mayo de 2010, 18:27:31 »
Increible, Google me ofrece la segunda parte antes que la primera...   :gaah: :gaah:

Son unas fotos fantásticas y un placer haber podido verlo....   como te comenté, estas fotografías podrías subirlas a http://www.trivago.es/ruta-del-quijote-447217 porque seguro que seducen a más de uno para hacer la ruta como a nosotros.

Voy a mandar la dirección de ambos post a mis amigos, lo van a flipar!!

GRACIAS!!

Desconectado losdelasclaras

• Tormenta tropical
« Respuesta #3 en: 24 de Junio de 2010, 14:08:34 »
Guapa la zona de la Mancha, yo tengo el placer de conocer parte de lo que nos has mostrado.
Buen reportaje.
Saludos
Mi blog de montaña:  losdelasclaras.blogspot.com
VISITADLO