asturmet
foroasturmet

Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
23 de Mayo de 2012, 23:38:25

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

InicioInicio AyudaAyuda BuscarBuscar CalendarioCalendario IngresarIngresar RegistrarseRegistrarse
+  Foro de AsturMet
|-+  Montaña & naturaleza
| |-+  Enlaces
| | |-+  Cuitu Arbás . Cumal de Cangas del Narcea
Páginas: [1] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Cuitu Arbás . Cumal de Cangas del Narcea  (Leído 380 veces)
« : 21 de Septiembre de 2011, 20:43:36 »
Desconectado xicu
Depresión tropical

Otru cumal menos, van selequinos peru pocu a pocu van cayendo, y estri n'especial, pue llevaba asgaya años queriendo xubir, y por unos coses u otres nun podía, y ya quiteme les ganes. la xubida la ficimos dende L.laciana, y asina conociamos un par de val.les l.lazaniegos per guapos.

Vos dexo l'enllace.

http://andariegucastrillonense.blogspot.com/2011/09/valle-de-valdepila-cuitu-arbas-valle-de.html
« Respuesta #1 : 22 de Septiembre de 2011, 17:17:31 »
Desconectado Hector
Huracán cat. 3
"Hay otros Annapurnas en la vida de los hombres"

Me ha encantado ver este reportaje. por que el Cuetu es una cumbre que me trae grandes, grandisimos recuerdos...mi primer "dosmil" con tan sólo 14 añitos...ya han pasado 21 años de aquello, madre mía... Roll Eyes
Pero los recuerdos siguen tan vivos como si hubiera sido ayer mismo...
Muchisimas gracias por traerlos una vez más a mi mente!!!!  Cheesy

La Corredoria-Oviedo (170m)

« Respuesta #2 : 23 de Septiembre de 2011, 17:51:38 »
Desconectado Cienfuegos
Tormenta tropical

Xicu, prestome asgalla güeyar el to reportaxe porque´l cumal del Cuitu Arbas ye un de los eternos pendientes. Lo que pasa ye que quiero facelu per otru llau pa ver delles l.lagunes que hay pel ñacimientu´l Narcea y por eso nun pueo facelu agora. Teo que esperar al iviernu o meyor na primavera con abonda agua.

Un saludu
Cienfuegos

« Respuesta #3 : 23 de Septiembre de 2011, 18:07:29 »
Desconectado xicu
Depresión tropical

Cuitu Arbas ye un de los eternos pendientes. Lo que pasa ye que quiero facelu per otru llau pa ver delles l.lagunes que hay pel ñacimientu´l Narcea

Nun sei si podras facelu dende elli, pues dende les l.lagunes qu'hai nes fontes del Narcea, hai una zuna clasificada como zuna de reserva,y hai que tener un permisu especila pa dir per elli, por ser zuna osera y d'urogallu;nosotros queriamos facela dende'l Ptu de Zarreu,peru dempues de consultar dimonos cuanta que cola per la Reserva Parcial Integral del Cuitu Arbás, y foi cuando curiamos que se podia dir pero que yera zuna 1 de proteción, y nun yera cosa que nos metieren una multa el SEPRONA o la guardería forestal.

Entruga primeru.
Páginas: [1] Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMFone design by A.M.A, ported to SMF 1.1 by Aäron.
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.091 segundos con 18 consultas.