asturmet
foroasturmet

Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
23 de Mayo de 2012, 09:46:30

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

InicioInicio AyudaAyuda BuscarBuscar CalendarioCalendario IngresarIngresar RegistrarseRegistrarse
+  Foro de AsturMet
|-+  Montaña & naturaleza
| |-+  Enlaces
| | |-+  ERMITA Y PEÑAL'ALBA (QUIRÓS)
Páginas: [1] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: ERMITA Y PEÑAL'ALBA (QUIRÓS)  (Leído 1053 veces)
« : 29 de Octubre de 2009, 23:48:17 »
Desconectado xicu
Depresión tropical

sti miercoles,avereme con un collaciu fasta Quirós a conocer la peña L'Alba,onde dicen ,(y ye verdá dafechu),que les vistes son una prestosa,y doi fe que ye verdá,un sitiu afayaizu,pues agora se puede xubir col coche,y pa dir cola familia y pasar un día de montaña de los mas prestosu.vos la recomiendo sinceramente,a quien no la conoza.
Vos dexo l'enllace

http://andariegucastrillonense.blogspot.com/2009/10/pena-lalba-28-10-09.html
« Respuesta #1 : 30 de Octubre de 2009, 08:19:49 »
Desconectado Cienfuegos
Tormenta tropical

Guapu reportaxe. A la ermita´l Alba subiera yo va un güevu d´años. Taba nel institutu. Antesdayer como quien diz. Nun subiera nunca más, nun me entrugueis porqué. Asina quel reportaxe prestome muncho, la verdá.

Solo un par de coses. Fales del quesu d´afuega´l pitu peru escaeces el quesu de bota que todavía hay quien lu fae en Bermiego. Va unos meses tuvieramos nel museu la llechería, en Morcín y falen del guesu de bota. Yo tuve un compañeu de carrrera que yera de Bermiego y en casa facíenlu. Yo nunca lu viera antes y la verdá que nun se yo si lu quiesiera probar y eso que gustame el quesu abondo, pero esti tien una pinta .... que nun se.

Y otra cosa. El embalse que hay en Quirós, ta en Les Agüeres pero llámase de Valdemurrio.

Un saludu
cienfuegos

PD: por cierto, tas que nun pares de facer rutes.

« Respuesta #2 : 31 de Octubre de 2009, 17:33:10 »
Desconectado astur
Borrasca
**

Aunque soy "astur", llevo fuera desde rapacín y algunes coses de les que escribes, no les entiendo muy bien, pero préstame "po la vida". Y además, enséñesme cada sitiu de la tierrina...Un saludín.

« Respuesta #3 : 02 de Noviembre de 2009, 21:00:52 »
Desconectado canalrojiblanco
Borrasca
**

Otru sitio que no conozco y que es precioso

« Respuesta #4 : 02 de Noviembre de 2009, 21:45:10 »
Desconectado Hector
Huracán cat. 3
"Hay otros Annapurnas en la vida de los hombres"

Preciosa la subida a la Peña l'Alba, y sobre todo las vistas, no sólo desde la cumbre sino durante toda la subida  foto
Siempre he tenido ganas de arrimar hasta esa ermita y subir arriba, a ver si le puedo poner remedio pronto por que esa es una de esas rutas que se presta hacer en los cortos dias invernales.
Muchas gracias!  Wink

La Corredoria-Oviedo (170m)

Páginas: [1] Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMFone design by A.M.A, ported to SMF 1.1 by Aäron.
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.072 segundos con 19 consultas.