asturmet
foroasturmet

Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
22 de Mayo de 2012, 16:46:33

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

InicioInicio AyudaAyuda BuscarBuscar CalendarioCalendario IngresarIngresar RegistrarseRegistrarse
+  Foro de AsturMet
|-+  Montaña & naturaleza
| |-+  Reportajes montaña
| | |-+  SIENDA COSTERA DE GOZON.(FARU DE SAN XUAN DE NIEVA-LLUANCU)
Páginas: [1] Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: SIENDA COSTERA DE GOZON.(FARU DE SAN XUAN DE NIEVA-LLUANCU)  (Leído 1907 veces)
« : 25 de Octubre de 2008, 23:01:16 »
Desconectado xicu
Depresión tropical

Comu tou n’Asturies nun ye montaña(buenu,dempues de la rixada de la G.R de Cuadonga,los nenos querien aselar un pocu) retomamos la idega de conocer la costa astur,dende’l Deva al Eo.El cachu de L’Aguilar a La Ría d’Avilès ya la tenemos fecha, asina qu'aportamos esta vegada a tierres gozoniegues.
 Escomencipiamos la P.R As-25 nel faru San Xuan,sitiau na oriella drecha la ría d’Avilés,un llugar con anguaños raigaños;equí afincaronse pueblos celtes y llueu los romanos;dementres el Reinu d’Asturies fizose’l primer castiellu pa proteger el per importante puertu d’Avilés,ya nel 1586,Fernado de Los Alas,señor del casteillu armolu con cañones,en 1762,foi tomau pelos engleses nel so ataque sobre Avilés y ya nel 1818 esfaciose dafechu.

.
Costa de Castrillón,dende La Peñona (al llau de casa) al cabu Blancu y La Deva,al fondo les xerres del LLan de CubeL, Ventos y Cabu Vidiu.

La Covallonga y Punta Forcada

El Faru de Nieva,la costa castrillonense,colos pueblos de Salinas,Arnao,Stª María’l Mar y Bayas,cola Xerra de Bufarán o Gorfolí de fondu

De camín a Xagó na Punta Cueva Caballos,equí alcontramos un bufón,nun tan afamau como los de Llanes,pero cuando la mar da-y a la costa,y’espetacular;al fondu el pueblin del L’Oteru y Cabu Negru

Faru y Península de Nieva,cabu Blancu y la Deva

Playa de Los Portazales y Pûnta LLamperu, de camín a Verdiciu que ta’l fondu

Verdiciu,Punta LLamperu y cabu Negru

Peñes dende Ferreru

Punta La Rosca y Los praos de Campanotes y Verdiciu , ya de camín a Peñes

Cabu Peñes

Ferreru,equí alcontramos los disvios pa Peñes y Bañugues,nosotros tiramos primeru a Peñes

La Ilesia de la Virxen de la O,en Ferreru,onde cada 15 d’agostu cellebrese’l Festival Gastronomicu de la LLámpara,onde tornamos pel mesmu camin dende Peñes y garramos la desviación a Bañugues

Aportando a Bañugues,nesta fastera la ensenada ta’l yacimiento mas importante del Paleolíticu Inferior d’Asturies

Ya en Bañugues,comu un tou ye andiar,vamos pañar unos bígaros pa xintalos llueu en casa

La Punta L’Aguilón,Punta Sabugu,al fondu Peñes,de camín a Moniellu

Punta Sabugu,Punta LLumeres y Peñes

Tirando piedres na playa de Moniellu,que nun solu va ser andiar

La Ñera y Moniellu

Moniellu,tras Peñes

Punta Palleya,Punta Sabugu(Bañugues) y Peñes

Los LLaos dende la Punta La Vaca,ya cerque de LLuancu

LLuancu,final la ruta,,nel Altu’l Gayu

Los nuevos diques del puertu nuevu de LLuancu

Bañugues,ya de debolar de LLuancu,onde escrutamos de una cervecina fresca y un maraviellosu atardecer
[/b]
« Respuesta #1 : 25 de Octubre de 2008, 23:10:45 »
Desconectado aldem
Anticiclón
*
El camino a la cumbre se anda con el corazón.

aplauso aplauso aplauso aplauso
¡Qué bien! Efectivamente no todo es montaña, pues tenemos en Asturias una costa envidiable. Os disteis una buena caminata, pero por las fotos, muy bien documentadas por cierto, ya veo que mereció la pena, aunque el tiempo, climatológico, parece que estuvo indeciso. Saludos desde la cornisa.
« Respuesta #2 : 25 de Octubre de 2008, 23:28:39 »
Desconectado Eva, Enol y Jose
Tormenta tropical

Ruta perguapa Xicu  aplauso aplauso aplauso con unes semeyes de lujo y comentarios esclarecedores. La Covallonga ¿ tien bajada?. ¿ Ye playa pa poder bañase?. Recuerdame mucho a pequeña escala a la playa del Guadamía. Esi bufón, ta bien saber que ta ahí, muches veces apetez llevar a los crios hasta Pendueles y aunque fazse el viaje en pocu tiempu paez que da pereza, pero esti que ta ahi ya no tien escusa pa visitalu un dia de mas brava. Gracies por danoslu a conocer. ¿ tienes nueva cámara de  foto foto foto?.

« Respuesta #3 : 25 de Octubre de 2008, 23:47:24 »
Desconectado jfcamina.es
Tormenta tropical
Salud

Xicu, ¡¡¡MUY BIEN!!!, ¡presta ver los güejes con afición!, Nosotros ya realizamos la ruta, creo que hacer un par de años y aún conservamos muy buenos recuerdos, además nos sirvió para conocer parajes que desconocíamos y ahora visitamos amenudo en verano.

Un Saludo
JFCamina
http://www.jfcamina.es
« Respuesta #4 : 26 de Octubre de 2008, 16:33:01 »
Desconectado Santos
Depresión tropical

Efectivamente Xicu. una ruta muy bonita. Y creo que coincidimos todos  plenamente al decir que "no solo de montaña vive el hombre", (era algo así o parecido, verdad, je, je), por lo que aquí tenemos toda nuestra maravillosa costa Cantábrica.
           Hay muchas ocasiones en que lo he pensado, y siempre lo tengo muy en mente procurando no olvidarlo, que hay mucha gente que no sabe  realmente apreciar lo que tenemos en nuestra región. Y sobre todo, hay que empezar a enseñarles a los rapacinos  bien de pequeños esos valores y esa riqueza paisajística.
          Por cierto Xicu, ¿cuanto se tarda más o menos en hacer ese recorrido?.
          Saludos.

Esta es la dirección de mi blog:
http://lasrutasdemontedesantos.blogspot.com/
« Respuesta #5 : 26 de Octubre de 2008, 23:17:35 »
Desconectado xicu
Depresión tropical

Por cierto Xicu, ¿cuanto se tarda más o menos en hacer ese recorrido?.         
¡. Os disteis una buena caminata, pero por las fotos, muy bien documentadas por cierto, ya veo que mereció la pena, aunque el tiempo, climatológico, parece que estuvo indeciso.

Escaecioseme dicivos que la ficimos en varies tardes,d'esti branu y seronda,pero si vais sin nenos n'undía puede facese perfeutamente,d'ahi qu'el tiempu nun seya igual en toes les semeyes,pero si me quedo con bon alcordanza ye la tardi que ficimosel 1º cachu,dende Nieva a Xagó,paecia que tabemos nuna fastera d'Irlanda
. La Covallonga ¿ tien bajada?. ¿ Ye playa pa poder bañase?.
Jose,la Covallona tien baxada,xustu d'onde saque la semeya,peru pa bañase nun ye recomendable.pues ye un pedreru,perbueno pa pillar percebes,bigaros,llamperes,..
. Esi bufón, ta bien saber que ta ahí, muches veces apetez llevar a los crios hasta Pendueles y aunque fazse el viaje en pocu tiempu paez que da pereza, pero esti que ta ahi ya no tien escusa pa visitalu un dia de mas brava. Gracies por danoslu a conocer. ¿ tienes nueva cámara de  foto foto foto?.

Nu  teo camara nueva,cuestame mas arreglara que mercar una nueva asina que vamos tirar con ella fasta los Reis Magos,en cuantu al bufón,ye mui facil de velu,namás pasar una casamata d'artillería de la Guerra Civil,vas atopar una ceneyada de caminos,el que sigue recto ye la P.R,peru si garres el que baxa,comu a unos 200 m, al llau drecho del camín hai un afloramiento de roca,y n'ella un furacu,esi ye'l bufón,y vos puedo dicir que ye espetacular,ver como  blinca l'agua,amás ya cerque vas a escuchalu,nun tien torga,averaros nun dia de mar gruesa,que nun vos decepcionará.
« Respuesta #6 : 27 de Octubre de 2008, 18:32:22 »
Desconectado Dobra
Administrador
Tormenta tropical

Muy guapa la ruta y las fotos.
Por culpa de tanta montaña al final siempre se me olvida la costa tan preciosa que tenemos.

Un saludo
« Respuesta #7 : 28 de Octubre de 2008, 00:17:45 »
Desconectado losdelasclaras
Tormenta tropical

Que santa razon. Como nos olvidamos a veces de la costa y sus maravillosas vistas.
Gracias por enseñarnoslo y recordarnos que no pasa nada por andar alguna vez por debajo de los 100 metros de altura  Grin.
Y me encanta ver niños que disfrutan con la naturaleza y no solo con las consolas y la televisión.

Mi blog de montaña:  losdelasclaras.blogspot.com
VISITADLO
« Respuesta #8 : 28 de Octubre de 2008, 08:20:57 »
Desconectado Cienfuegos
Tormenta tropical

Guapa ruta, si señor  aplauso

La verdá ye que de les siendes costeres nun conozco más que´l entamu de alguna de elles como un cachín de la que va pol sable la Griega o algunu por Buelna y Pendueles en Llanes o unos trozucos na más pol occidente, en Puertu Veiga y pocu más.
De la que güei nos muestres conocía ya dellos sitios, ya va una partida años que andaba yo de guaje por Punta la Vaca faciendo camping y por Bañugues y Lluancu faciendo babayaes Roll Eyes, asina y con todo ye bueno que nun escaezamos la costa tan perguapa que tenemos col cuentu de mirar na más p´arriba, pa les peñes más altes  Grin

Un saludo
Cienfuegos

« Respuesta #9 : 28 de Octubre de 2008, 21:11:46 »
Desconectado Hector
Huracán cat. 3
"Hay otros Annapurnas en la vida de los hombres"

Yo sólo puedo darte unos cuantos  aplauso aplauso aplauso y muchas gracias por compartir esta actividad, por que de verdad que me ha hasta emocionado...
y ahora te explico por qué...
Yo vivo desde hace 5 años en Oviedo, y que conste que estoy encantado de la vida...vaya eso por delante...Pero soy nacido y criado en Gijón hasta los 27 años y lo que más hecho de menos es poder salir de casa e ir andando hasta el Cerro Santa Catalina y una vez allí sentarme durante horas a no hacer otra cosa que mirar a la mar y pensar...
Hecho de menos no poder hacer eso tan a menudo como antes...especialmente en las frias tardes de invierno en las que la mar está brava...
Parece mentira que estando a escaso 30 Kms de la costa a veces me parece que esté tan lejos...sobre todo en invierno repito, que en veranos cada vez que puedo me escapo para la playa...pero es que me tira el "culo mollao" je, je... Grin
Aunque tampoco está nada mal estar paseando una fria tarde con el Aramo nevado como telón de fondo!!!  Cheesy

Además la zona que nos muestras en las fotos la conozco bastante bien pues durante varios años he realizado mi ruta de reparto por toda esa zona, y le tengo un especial cariño.
Nada chico, que me has tocado la fibruca sensible  Roll Eyes

Enhorabuena por las fotos, la caminata y poder hacerla con la familia!!
Saludos! Wink

La Corredoria-Oviedo (170m)

Páginas: [1] Ir Arriba Imprimir 
« anterior próximo »
Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
SMFone design by A.M.A, ported to SMF 1.1 by Aäron.
XHTML 1.0 válido! CSS válido!
Página creada en 0.124 segundos con 19 consultas.